niedziela, 16 listopada 2014

Galeria spinning

 Zapraszam do obejrzenia mojej galerii związanej ze spinningiem. Zdjęć nie mam zbyt wiele, gdyż najczęściej jeżdżę sam i nie ma mi kto pstryknąć fotki nad wodą.
 Znajdziecie tu zdjęcia w miarę nowe i takie bardzo archiwalne. Miłego oglądania.














Nie osądzajcie mnie proszę, jak ANONIMOWY (patrz komentarze),  bo kiedyś ryby się zabierało i było to normą. Ja w tamtych czasach zabierałem część złowionych ryb, a nie wszystkie jak leci. Uważam również że ja i kilku moich znajomych jako pierwsi zaczęliśmy promować zasadę złów i wypuść.
 Nawet pamiętam z końca lat 90' sytuację na Bobrownikach Wielkich. Na stanowisku obok łowiło kilku wędkarzy z Żabna. Pytali mnie rano co złowiłem, bo często słyszeli moje sygnalizatory. Na wieść o tym iż wyciągnąłem karpia 6kg, jeden z nich stwierdził że idzie zobaczyć taką rybę,bo jeszcze takiego karpia nie widział. Odpowiedz brzmiała : właź do wody, to może go gdzieś spotkasz . Na pytanie dlaczego wypuściłem taką rybę, odpowiedz była prosta. Z racji wieku mu się należało. Chłopak zrozumiał, przyznał rację i to mi się spodobało.
 Dlatego widzę sens promowania tej zasady przez wędkarzy w większości przypadków. Nie będę nazywał mięsiarzem kogoś kto czasem zatrzyma rybę, choć sam tego nie robię, w celach konsumpcyjnych. Ale nazwę mięsiarzem gościa który bierze wszystko jak leci.

4 komentarze:

  1. Zdjęcia ładne,ale te sandacze 3 nieładnie wyglądają na tym łańcuchu!!! Ale oczywiście wy zawsze wypuszczacie!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak pisałem w tym poście, część zdjęć jest mocno archiwalnych. Nigdy nie twierdziłem, że zawsze i wszystkie ryby wypuszczałem. Nie wiem również kogo masz na myśli pisząc wy. Ja odpowiadam za siebie samego, a nie za wszystkich dookoła. A ty sam jesteś anonimowy i nie będę z tobą dyskutował. Jeśli chcesz porozmawiać, to się przedstaw bo z anonimami gadać nie lubię.

      Usuń
  2. Ale przecież nie o to chodzi w łowieniu, by zawsze wypuszczać :/ Boze co za logika, to jest tak jak ludzie nie znają się na wędkarstwe a się wypowiadają. I to jeszcze anonimowo! Brawo! :/
    A tak zmieniając temat, mogę poprosić o opinie na temat kołotwrotków Jaxon - http://www.e-rybka.pl/pl/z-przednim-hamulcem/3559-kolowrotek-jaxon-machine-pro.html. Wolę poszukać opinii specjalisty, bo czuję, żę w sklepie wcisną mi najdroższy badziew :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o Jaxona, to osobiście omijam tę firmę. Do spinningu poleciłbym Ci to czego ja używam, Mistrall Amundson. A wielkość to już dobierzesz jaką Ci potrzeba. To zależy co chcesz łowić i jakimi linkami. Dobre kołowrotki ma Tica, ale w tej chwili nie kojarzę nazw modeli.
      Jak już pisałem, łowię Amundsonem od kilku lat i nie mam się do czego przyczepić. Jest w podobnej cenie a ma dwie szpule aluminiowe.

      Usuń